Vikaraportit

Ajokki ajopäiväkirjan käyttöä koskevia kysymyksiä ja vikaraportteja voi laittaa osoitteseen support[at]ajokki.fi

HUOM! Jos olet lähettänyt suoraan puhelinlaitteesta kaatumis raportteja, näiden mukana Google ei toimita mitään käyttäjien yhteystietoja. Saadaksesi henkilökohtaisen yhteydenteydenoton lisää yhteystietosi raporttiin. 
Google Playn kautta Ajokki ajopäiväkirja on saatavilla yli 7000:lle eri Android-laitteelle ja luonnollisesti tästä määrästä laitteita löytyy joskus virheellistä toimintaa. Auta meitä korjaamaan ongelmia ja laita vikaraportti alla olevassa formaatissa.

Jotta pystyme mahdollsimman tarkaan toistamaan mahdollisen vian pyydämme vastamaan viestissä seuraaviin kysymyksiin.

Puhelinmalli:
Android versio:
Ajokki sovellus versio:
Laitetunnus: (Löytyy Ajokki:n kauppanäkymästä)
OBD-tilassa: [ ] käytössä
GPS-tilassa: [ ] käytössä
OBD-laiteen merkki:
Autonmerkki:
Kuinka vika toistetaan (Mahd. tarkat askeleet): 
Mitä tapahtuu? (Esim. kaatuu):
Odotettu lopputulos (Mitä pitäisi tapahtua?):
Muuta?:

Muissa asioissa voit ottaa yhteyttä osoitteseen sami[at]ewooks.fi, voit myös käyttää alla olevaa lomaketta.

Etsitkö miten voi peruutta tilaukset? Ohjeita löytyy täältä -> Hinnat, Tilausten peruuttaminen tehdään Google/Google Playn kautta.

 

fiFinnish